DTF (Direct To Film)

DTF - Direct To Film

Nadruki DTF to nowa, genialna, tania technologia nadruków wysokiej jakości i trwałości na tekstyliach. Jest doskonałą alternatywą zadruku tekstyliów w porównaniu do innych metod nadruku powierzchniowego: DTG (Direct to Garment), termotransfer flexem, termotransfer flexem drukowanym solwentem, laserem WTT, czy sitodrukiem. Nadaje się doskonale do nisko- i średnio nakładowych produkcji (w odróżnieniu od np. sitodruku), a czasami nawet w wysokonakładowych produkcjach, gdzie wymagana jest duża ilość kolorów nawet z przejściami tonalnymi w połączeniu z wysoką jakością i trwałością nadruków.

nasze ostatnie projekty wykonane w dtf

Technologia DTF daje ogromne możliwości wykonywania szybkich wielokolorowych nadruków termotransferowych w bardzo dobrej jakości i trwałości, które można przetransferować za pomocą termoprasy na dowolną tkaninę w dowolnym kolorze – nawet elastyczną! Ten typ nadruku idealnie sprawdzi się na rozciągliwych dzianinach , np. na odzieży sportowej, która wymaga doskonałej jakości elastycznych nadruków, przeznaczonych do wielokrotnego prania.

Zalety

METODY DIRECT TO FILM

ODZIEŻ SPORTOWA

Polecana metoda do znakowania odzieży sportowej.

DOBRA reprodukcja kolorów

Doskonałe odwzorowanie nadrukowanej kolorystyki (nawet zdjęć).

trwałość

Wysoka odporność nadruku na pranie.

ekonomia

Zerowe koszty wstępne, brak minimalnych nakładów.

ELASTYCZNOŚĆ

Elastyczny nadruk idealny na dzianiny.

JAKOŚĆ WYDRUKU

Wysoka rozdzielność grafiki.

Najczęściej zadawane pytania

Od wielkości nadruku. Niewielkie, dyskretne i świetnej jakości logo/napis w pełnym kolorze będzie bardzo atrakcyjne cenowo, nawet przy niewielkich nakładach

Mile widziane są formaty wektorowe. Aczkolwiek wystarczy dobrej jakości, rozdzielczości PDF, JPG lub PNG. Jeżeli wybierzemy plik JPG to musimy się liczyć z wydrukowaniem białego tła pod grafiką. Ważne żeby plik miał minimum 300 dpi.

Napisz do nas aby skonsultować technikę nadruku – dopasujemy najlepsze rozwiązanie do Twojego projektu uwzględniając nakład , budżet oraz pożądany efekt docelowy.